تعمیر انواع توربین | توربین سازی

تعمیر انواع توربین | توربین سازی

در مجموعه گروه صنعتی ترنس پاور تعمیر انواع توربین های گیربکس های اتوماتیک به صورت پیشرفته، و با دستگاه های مدرن انجام می شود.

توربین گیربکس اتوماتیک

یکی از بخش های مهم گیربکس اتوماتیک ، توربین گیربکس می باشد. که بخشی اصلی در گیربکس و خودرو شما به حساب می آید. توربین گیربکس در قسمت خروجی گیریکس نصب می شود و کار آن انتقال قدرت از موتور به گیربکس می باشد.

تعمیر انواع توربین گیربکس اتوماتیک

توربین گیربکس چیست ؟

برای اینکه خیلی روشن تر کار توربین گیربکس را درک کنید. باید گفت کار اصلی توربین در واقع، پمپاژکردن روغن جهت انتقال نیرو از موتور به گیربکس است.  و برای اینکه گیربکس شتاب بگیرد نیازمند این است، که توربین گیربکس عملیات شتابدهی را منتقل کند.

نقص در این قطعه باعث ایرادات بسیاری مانند، پایین بودن شتاب خودرو، تغییر و ایجاد مشکل درحرکت خودرو و حتی جلوگیری از حرکت و … خواهد شد.

شما می توانید جهت تعمیر موتور خودرو و تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو، به گروه تخصصی ترنس پاور مراجعه کرده. و با بهترین کیفیت و بهترین هزینه خودروی خود را تعمیر کنید.

خدمات تعمیر گیربکس در گروه صنعتی ترنس پاور

توربین سازی

در این مجموعه تعمیر انواع توربین های گیربکس های اتوماتیک به صورت پیشرفته، و با دستگاه های مدرن پذیرفته می شود.

همان طور که می دانید در گیربکس های دستی، کلاچ عامل اصلی و مسئول حرکت و توقف است. در واقع پیشرانه باید بدون وابستگی به گیربکس به عملکرد خود ادامه دهد. و در مواقعی که نیاز است بین آنها ارتباط برقرار کند.

تعمیر انواع توربین گیربکس اتوماتیک

اما در گیربکس های اتوماتیک، مبدل گشتاور(تورک کانورتر) جایگزین کلاچ است. مبدل گشتاور را می‌توان یک کوپلینگ هیدرولیک (مدل‌های هیدرواستاتیک و مکانیکی هم وجود دارد) تعریف کرد. که مرز بین پیشرانه و گیربکس را مشخص می‌کند. زمانی که پیشرانه با سرعت و دور موتور کم فعالیت می‌کند، مانند هنگام توقف کامل در ترافیک یا چراغ قرمز، گشتاور ورودی به مبدل گشتاور کم است. و بنابراین برای متوقف نگه داشتن خودرو با کمی فشار بر پدال ترمز، این کار انجام می‌شود.

به محض اینکه پدال گاز فشرده می‌شود، با بالا رفتن دور موتور گشتاور بیشتری به مبدل گشتاور وارد شده تا انتقال قدرت به محورها و چرخ‌ها افزایش پیدا کند.

نکات ایمنی در مورد گیربکس :

بهتر است بدانیم که در ترافیک های طولانی و چراغ قرمزها خودروی خود را از حالت درایو خارج کرده، و در حالت پارک قرار دهیم. دلیل اصلی این کار جلوگیری از داغ شدن روغن گیربکس می باشد. و در صورت عدم رعایت این موضوع احتمال بروز خسارت به گیربکس ماشین وجود دارد.

با مراجعه به سایت گروه صنعتی ترنس پاور از مجرب ترین افراد این مجموعه مشاوره رایگان بگیرید.

جهت ارتباط با کلینیک تخصصی خودرو  ترنس پاور با شماره های 09129305146 و 09198003489 تماس حاصل فرمایید.

پیج اینستاگرام گروه صنعتی ترنس پاور

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟