تعمیر انواع دابل کلاچ

تعمیر انواع دابل کلاچ

تعمیر گیربکس دبل کلاچ

تعمیر دابل کلاچ توسط گروه صنعتی ترنس پاور با به روزترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس با افتخار اعلام می ‌‌دارد.

گیربکس اتوماتیک (DCT) فناوری جدیدی است، که آئودی در اواخر دهه نود با نام “DSG” (گیربکس Dual Shift Gearbox) معرفی کرده است.  گیربکسDual Clutch (DCT)  دارای دو محور است که سیستم دنده روی آن قرار می گیرد.

تعمیر دابل کلاچ
تعمیر دابل کلاچ

از یک محور برای چرخ دنده های مساوی استفاده می شود. از محور دیگر برای چرخ دنده های عجیب و غریب و چرخ دنده های معکوس استفاده می شود. که هر یک دارای مکانیزم تغییر و کلاچ مخصوص به خود هستند. مزیت بزرگ این است که دنده بعدی همیشه آماده است. هنگام رانندگی در دنده اول، محور دیگر غیرفعال است. اما فوراً برای استفاده آماده است زیرا با محور فعال همراه است. این فناوری زمان تعویض دنده بسیار سریع را امکان پذیر می کند.

مزایای گیربکس اتوماتیک (DCT):

  • سوئیچینگ دنده ای سریع
  • افزایش راحتی تعویض دنده
  • مصرف سوخت پایین

تعمیر دابل کلاچ گروه صنعتی ترنس پاور

افراد متخصص فرق بین خودروهای دوکلاچه ومعمولی را مى دانند. در یک سیستم معمولی راننده با فشردن پدال کلاچ و استفاده از اهرم دست دنده ،دنده را تعویض مى کند. و در سیستم اتوماتیک با استفاده از چند کلاچ و یک مبدل گشتاور و چرخ دنده هاى سیاره اى همه عملیات تعویض دنده انجام مى شود. سیستم دیگرى ما بین این دو وجود دارد که ترکیبى از بهترین ویژگى هاى هر دو سیستم را فراهم مى کند. این سیستم انتقال قدرت دو کلاچه است. که به آن ، سیستم انتقال قدرت شبه اتوماتیک ، سیستم دستى بدون کلاچ یا سیستم انتقال قدرت مکانیکی اتوماتیک شده هم گفته مى شود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید….

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟