تعمیر و بازسازی قطعات گیربکس اتوماتیک

تعمیر و بازسازی قطعات گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ما در مجموعه ترنس پاور در تهران انواع قطعات گیربکس اتوماتیک را مورد تست و ارزیابی قرار میدهیم. از تعمیر گیربکس اتوماتیک ماشین های ایرانی تا آخرین خودرو های روز دنیا.

گیربکس پس از کلاچ دومین قطعه مهم در سیستم حرکتی ماشین شماست. پس این قطعه حیاتی بعد از مدتی کار کردن نیاز به چکاپ کامل دارد.

قیمت قطعات گیربکس اتوماتیک

مجموعه ترنس پاور شامل تعمیرکاران با تجربه، حرفه ای، مجرب و دوره دیده می‌باشد. که کیفیت کار را تضمین می کنند، کلیه خدمات ارائه شده و قطعات نصب شده پس از تست توسط مشتری ارائه می‌شود. و شامل ۱۲ ماه گارانتی بی قید شرط می‌باشد.

تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک

از مهم‌ترین مشکلات دارندگان خودرو خرابی گیربکس است. و مهم تر از آن پیدا کردن تیمی متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتومات.

گروه صنعتی ترنس پاور با کادری حرفه ای و متخصص مفتخریم میزبان شما باشیم.

گیربکس نیز مانند سایر اجزای خودرو نیاز به بازدید های دوره ای دارد. ما در مجموعه ترنس پاور بسته به توصیه تولید کننده خودرو، خدماتی مانند تعویض و آنالیز روغن، ارائه نکاتی جهت رانندگی اصولی، عیب یابی و مشاوره رایگان و… را ارائه میدهیم.

فروش قطعات گیربکس اتوماتیک

ما در مجموعه ترنس پاور علاوه بر ارائه خدمات تخصصی تعمیر گیربکس، انواع گیربکس اتوماتیک و تعمیر قطعات گیربکس هستیم. انواع قطعات گیربکس اتوماتیک به صورت نو و استوک با بالاترین کیفیت و گارانتی نیز ارائه می دهیم.

در گروه صنعتی ترنس پاور، تعهد و اخلاق مهمترین رویکرد ما با در ارائه خدمات است. و یکی از مهترین جلوه های آن تحویل به موقع و سروقت خودرو مشتریان است.

جهت اطمینان خاطر و تضمین کیفیت عملکرد گیربکس برتر گارانتی بی قید و شرط برای تمامی خدمات ما از جمله تعمیر گیربکس اتوماتیک، سرویس دوره و فروش قطعات ارائه میگردد.

شما مشتریان گرامی میتوانید با مراجعه حضوری و یا فروشگاه انلاین گروه صنعتی ترنس پاور به آدرس www.transpower.ir در کمترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف نمایید.

تیمی از مهندسان آکادمیک و متجرب آماده ارائه خدمات رسانی به شما هستند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 خرید قطعات گیربکس اتوماتیک

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟