تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک 09129305146

تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک 09129305146

تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک 09129305146

این مقاله توضیحاتی در رابطه با تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک خرابی توربین گیربکس و تعویض توربین ارائه میکند.

تعمیر توربین گیربکس

توربین گیربکس اتوماتیک قطعه‌ای است که موتور و گیربکس را به هم متصل می‌کند، و انتقال قدرت بین این دو را انجام می‌دهد. در واقع این توربین با دریافت نیرو از موتور موجب می‌شود، تا پمپ گیربکس چرخش پیدا کند. و در آن مکش ایجاد شود. و این مکش موجب می‌شود، تا روغن به همه قطعات کشیده شود. زمانی که این قطعه در خودروی شما به درستی عمل نکند، عمل انتقال نیرو صورت نمی‌گیرد. و در نتیجه شتاب ماشین افت می‌کند. از طرف دیگر باید بدانید که در بسیاری موارد خرابی توربین گیربکس اتوماتیک می‌تواند در حرکت خودرو اختلال جدی ایجاد کند. و یا حتی جلوی حرکت خودرو را بگیرد.

مهم‌ترین علائم خرابی توربین گیربکس اتوماتیک

برای اینکه متوجه خرابی توربین گیربکس اتوماتیک شوید، باید با علائم و نشانه‌های این مشکل آشنا باشید. که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود:

صدای توربین گیربکس

مهم‌ترین و اولین نشانه برای اطلاع از خرابی توربین گیربکس اتوماتیک این است که در زمان حرکت در توربین صداهایی شنیده می‌شود. این صدا معمولاً به صورت ضربه‌ای بوده و در زمان استارت و ابتدای گاز دادن اتفاق می‌افتد. در بسیاری از موارد صدای تقه‌ای ایجاد شده در توربین به‌ خاطر شل شدن پیچ‌های توربین اتفاق می‌افتد. که معمولاً به خاطر سهل انگاری که در کارخانه‌ انجام شده رخ می‌دهد.

تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک

خرابی توربین اعم از تولید صدا میتونه باعث کاهش شتاب خودرو شود. وقتی توربین نتواند انتقال قدرت را خوب انجام بدهد، افت شتاب در ماشین خواهیم داشت. داخل توربین صفحاتی وجود دارد به اسم اسپرایک که از یک طرف قفل میشود از یک طرف کار میکنند که باعث شتاب گیربکس میشود.

گروه صنعتی ترنس پاور

گروه صنعتی ترنس پاور با تکیه بر تجربه ای بیش از 10 سال خدمات منحصر به فرد و به روز در خصوص تامین و تعمیر و بازسازی انواع گیربکس های اتوماتیک و قطعات مربوطه یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در کشور بوده. و توسعه گر سیستم های مختلف خودرویی در زمینه گیربکس اتوماتیک می باشد. که درجهت گسترش و بهبود تکنولوژی برای بهینه کردن نسبت قیمت به کیفیت و قابل اتکا بودن به بالاترین رده ها در این صنعت تلاش بسیاری نموده است. این شرکت در زمینه های مختلف صنعت گیربکس اتوماتیک در حال فعالیت می باشد. که در ذیل به آنها اشاره شده است:

  • واردات انواع گیربکس اتوماتیک
  • واردات انواع قطعات اصلی گیربکس های اتوماتیک
  • واردات انواع توربین های گیربکس اتوماتیک و تعمیر کلیه توربین ها به همراه گرانتی آنها
  • تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک و تست آنها توسط جدیدترین دستگاه های تست گیربکس اتوماتیک به همراه گارانتی آنها
  • واردات انواع روغن های گیربکس اتوماتیک

تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک

گروه صنعتی ترنس پاور در سال 1385 با هدف ارائه  خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک تمامی خودرو ها راه اندازی شد. اینکه خدمات تخصصی مورد نیاز برای تعمیر خودروهای اتوماتیک به صورت کامل ارائه شود، می تواند نیازمندی بسیاری را تامین نماید. ترنس پاور مرجع تخصصی خدمات فنی خودرو و تعمیر گیربکس اتوماتیک سعی دارد. تا با گرد آوری خدمات و اطلاعات مورد نیاز شما در زمان خرابی وسیله نقلیه تان که شرایط ویژه ای را ایجاد می نماید، حامی و همراه شما باشد .ناگهانی بودن و نا آشنایی با خدمات فنی خودرو از ویژگی های قالب این رخداد است.

خدمات ما در ترنس پاور : 

1-تعمیر انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک
2-طراحی و تولید قطعات گیربکس اتوماتیک
3-سندبلاست قطعات
4-بازسازی انواع شفت، کاسه‌های گیربکس، فولی های CVT
5-تعمیرات تخصصی انواع فلایویل و دابل کلاچ
6-تعمیر قطعات آسیب دیده گیربکس اتوماتیک
7-طراحی و تولید انواع قطعات فلزی و پلیمری
8-عرضه کلیه قطعات گیربکس های اتوماتیک اعم از ؛
اویل پمپ، زنجیر گیربکس، کیت لاستیکی، انواع بوش، انواع فیلتر، صفحات گیربکس، سلکتور، انواع واشر و کاسه نمد، شیربرقی، ساعت گیربکس، دسته سیم ساعت گیربکس، دابل کلاچ و…
9-تأمین انواع روغن گیربکس های اتوماتیک

10-کارشناسی خودرو و تشخیص ایراد

11-تعمیرتخصصی گیربکس اتوماتیک

12-تعمیرات گیربکس cvt

13-تعمیرگیربکس اتوماتیک 206

14-تعمیرات گیربکس zf

15-تعمیر گیربکس تمامی خودرو های هیوندایی

16تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تهران

 

پیج اینستاگرام گروه تولیدی ترنس پاور

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


torque converter انواع گیربکس اتوماتیک بازسازی گیربکس اتوماتیک بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاریخچه گیربکس اتوماتیک تعمیرات گیربکس اتوماتیک تعمیر انواع توربین تعمیر انواع تورک کانورتر تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیر توربین گیربکس تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک تعمیر قطعات گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تعمیرگاه گیربکس تهران تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران تعویض روغن گیربکس تعویض روغن گیربکس اتوماتیک تعویض گیربکس اتوماتیک توربین سازی توربین سازی تهران توربین سازی در تهران توربین گیربکس توربین گیربکس اتوماتیک خودرو اتومات خودرو اتوماتیک خودرو دنده اتوماتیک خودرو گیربکس اتوماتیک دنده اتومات دنده اتوماتیک سرویس گیربکس اتوماتیک فروش قطعات گیربکس اتوماتیک قطعات گیربکس اتوماتیک گروه صنعتی ترنس پاور گیربکس گیربکس cvt گیربکس اتومات گیربکس اتوماتیک گیربکس اتوماتیک تهران گیربکس اتوماتیک چیست

آخرین پروژه ها


تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ساینا
تعمیر گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک 
پارک کردن خودرو دنده اتوماتیک
آیا سرویس گیربکس اتوماتیک ماشین ضرورت دارد؟
تفاوت قیمت گیربکس اتوماتیک با دنده ای

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟