علت خرابی گیربکس اتوماتیک

علت خرابی گیربکس اتوماتیک

علت خرابی گیربکس اتوماتیک

علت خرابی گیربکس اتوماتیک

خرابی گیربکس ها اتفاقی است که می تواند به مرور زمان برای هر گیربکسی با هر مدلی پیش بیاید. خرابی در ساختمان گیربکس ها می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. از تقه زدن گیربکس گرفته تا خراب شدن تجهیزات گیربکس به خصوص در نوع اتومات آن.

در این مقاله قصد داریم درباره خرابی گیربکس اتوماتیک و تعمیرگاه گیربکس اتومات صحبت کنیم. و دلایل خراب شدن گیربکس را توضیح دهیم.

 خرابی گیربکس

گیربکس ها سیستم های هیدرولیک هستند. که آن ها را باید قلب خودرو به حساب آورد. گیربکس ها وظیفه دارند تا قدرت تولید شده توسط موتور خودرو را به سیستم حرکتی ماشین و چرخ های آن انتقال بدهند. این انتقال قدرت به کمک یک سری چرخ دنده داخلی با قطرهای متفاوت و تعویض چرخ دنده ها صورت می گیرد. حال گاهی ممکن است عملکرد این سیستم به دلایلی مختل شود. اگرچه کاری که گیربکس های اتومات انجام می دهند مشابه همان کاری است که با گیربکس های دستی صورت می گیرد. اما به خاطر ساختمان متفاوت، دلایل خرابی گیربکس های دنده اتومات متفاوت تر از دلایل خرابی گیربکس های دستی است.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک :

از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید. چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز  جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو شما را دارند کار بسیار دشواری است.

نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک کاری تخصصی بوده. و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه است. چرا که در بسیاری از موارد باعث می شود شما دوباره برای تعمیرات گیربکس خود هزینه کنید. و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکارگیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک است. و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنند.

تعمیر تخصصی خرابی گیربکس اتوماتیک

نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس در تهران کجا هست؟

اگر نیاز به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک داشتید و مشکلاتی داشتید. تعمیرگاه گروه تخصصی ترنس پاور می‌تواند ارائه دهنده خدمات نصب تا تعمیرگیربکس های اتوماتیک ، تعمیر طراحی وتولید انواع قطعات گیربکس و… می باشد.

ما در تعمیرگاه گیربکس ترنس پاور با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما  دوستان هستیم. تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصص ماست.

نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.

اینستاگرام گروه صنعتی ترنس پاور

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


torque converter انواع گیربکس اتوماتیک بازسازی گیربکس اتوماتیک بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاریخچه گیربکس اتوماتیک تعمیرات گیربکس اتوماتیک تعمیر انواع توربین تعمیر انواع تورک کانورتر تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیر توربین گیربکس تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک تعمیر قطعات گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تعمیرگاه گیربکس تهران تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران تعویض روغن گیربکس تعویض روغن گیربکس اتوماتیک تعویض گیربکس اتوماتیک توربین سازی توربین سازی تهران توربین سازی در تهران توربین گیربکس توربین گیربکس اتوماتیک خودرو اتومات خودرو اتوماتیک خودرو دنده اتوماتیک خودرو گیربکس اتوماتیک دنده اتومات دنده اتوماتیک سرویس گیربکس اتوماتیک فروش قطعات گیربکس اتوماتیک قطعات گیربکس اتوماتیک گروه صنعتی ترنس پاور گیربکس گیربکس cvt گیربکس اتومات گیربکس اتوماتیک گیربکس اتوماتیک تهران گیربکس اتوماتیک چیست

آخرین پروژه ها


تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ساینا
تعمیر گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک 
پارک کردن خودرو دنده اتوماتیک
آیا سرویس گیربکس اتوماتیک ماشین ضرورت دارد؟
تفاوت قیمت گیربکس اتوماتیک با دنده ای

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟