ماشین اتومات | کدام خودرو دنده اتومات را بخریم؟

ماشین اتومات | کدام خودرو دنده اتومات را بخریم؟

ماشین اتومات | کدام خودرو دنده اتومات را بخریم؟

قیمت ماشین اتومات

خودروهای دنده اتوماتیک در بازار کشورمان روزبه‌روز در حال فراگیرتر شدن هستند. و بسیاری از مشتریان راحتی سواری با این مدل‌ها و خلاص شدن از شر کلاچ گیری‌های مداوم و تعویض دنده‌های گاه‌ و بیگاه را کاملا ترجیح می‌دهند. و حاضرند بهای بالاتری جهت خرید یک خودروی دنده اتومات پرداخت کنند.
اما خودروهای دنده اتومات موجود در بازار کشور عمدتا قیمت نسبتا بالایی دارند و در محدوده‌های قیمتی پایین‌تر، تعداد این گونه مدل‌ها به حداقل می‌رسد.

به نحوی که در بازه 200 تا 300 میلیون تومان می‌توان شمار محدودی از این خودروها را با کارکرد اندک و یا به صورت صفرکیلومتر یافت.
با این حساب اگر قصد خرید یک خودروی دنده اتومات در بازه 200 تا 300 میلیون تومان را دارید. از شما دعوت می‌کنیم، تا به ادامه مقاله توجه فرموده. و پیشنهاد‌های کارشناسان ما در این زمینه را مطالعه کنید.

رنو تندر ۹۰ اتوماتیک مدل 96

رنو تندر ۹۰ یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل است. و از لحاظ سطح کیفی قطعات فنی پیشرانه و گیربکس توانسته میزان رضایتمندی بالایی را برای خود در جمع مشتریان فراهم آورد.

تندر ۹۰ اتوماتیک مدل 96 از لحاظ قیمت در بازه 200 الی 300 میلیون تومان جا می‌گیرد. و شما می‌توانید خرید آن را در اولویت قرار دهید.

البته این محصول از لحاظ ظاهری و کیفیت طراحی کابین، چندان دل‌چسب و چشم‌نواز ظاهر نشده است. اما کیفیت مطلوب بخش فنی آن می‌تواند تمامی نقاط ضعف‌های این سدان نازیبای فرانسوی رومانیایی را تحت‌الشعاع قرار دهد.
گیربکس چهار سرعته Al4 به خدمت گرفته شده. در این خودرو، هماهنگی نسبی مناسبی با پیشرانه ۱.۶ لیتری k4m برقرار کرده. و در زمان مناسب به تعویض دنده اقدام خواهد کرد. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری صورت گرفته روی این جعبه‌دنده سبب شده تا دقت عملش افزایش یابد. و در اصطلاح میزان خنگی آن در مقایسه با پژو ۲۰۶ اتوماتیک (مجهز به گیربکس مشابه) کاهش یابد. بنابراین اگر با ظاهر قدیمی و کابین کم کیفیت ال ۹۰ مشکلی ندارید. بهتر است مدل 96 این خودرو را در لیست خرید یک اتومبیل 200 الی 300 میلیونی اتومات جای دهید.

فروش ماشین اتومات

برلیانس h330 اتوماتیک مدل 97

در جمع سدان‌های اقتصادی مونتاژ داخل، برلیانس h330 جایگاهی ویژه نزد مشتریان برای خود دست‌وپا کرده است. چراکه هم از ظاهری زیبا و متشخص برخوردار است. و هم‌ توان فنی و کیفیت ساخت و سواری نرم‌تری نسبت به بسیاری رقبای داخلی ارائه می‌دهد. قطعات آن نیز در سطح شهر یا نمایندگی‌های منتخب سایپا تقریبا به‌راحتی یافت می‌شود.
این خودرو از سال ۹۷ به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری مجهز شد. و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک آن نیز مورد به‌روزرسانی قرار گرفت. تا دقت واکنش‌های آن در همکاری با پیشرانه و پدال گاز افزایش یابد و عملکردی بهتر از گیربکس محصولات مشابه نظیر پژو پارس یا ۲۰۶ اتوماتیک، به نمایش بگذارد.

این خودرو قادر است ظرف مدت ۱۳.۵ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. که گرچه چندان سریع نیست. اما در قیاس با خودروهای اتوماتیک مشابه، شتابی تقریبا قابل قبول و متناسب با نیاز مشتریان داخلی خواهد بود. با این حساب قطعا باید نام برلیانس h330 را در لیست خودروهای اتوماتیک 200 تا 300 میلیون جای داد.

خرید ماشین اتومات

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل 97

پژو ۲۰۷ اتوماتیک در واقع همان پژو ۲۰۶ فیس‌لیفت است. که از لحاظ گیربکس و پیشرانه و به طور کل عملکرد فنی، تفاوتی با پژو ۲۰۶ اتوماتیک ندارد. البته با توجه به بهره‌مندی از ظاهر اسپرت‌تر و طراحی داخلی متفاوت، نسبت به ۲۰۶ بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

دقت عملکرد و نرمی تعویض دنده‌ها در گیربکس اتوماتیک این خودرو کمی پایین‌تر از برلیانس ارزیابی می‌شود. اما درمجموع اگر جعبه‌دنده ‌با مشکل فنی خاصی مواجه نباشد. می‌توان نمره مناسبی به عملکرد گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ در شرایط رانندگی عادی اعطا کرد.
ظاهر اسپرت، فراوانی قطعات یدکی و بازار دست ‌دوم فوق‌العاده از جمله دلایلی هستند که ارزش خرید پژو ۲۰۷ اتوماتیک را بالا خواهند برد.

ماشین اتومات بخریم یا دستی؟

پژو پارس اتوماتیک مدل 98-99

پژو پارس اتوماتیک نیز از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری tu5 و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته) al4 مشترک با پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶) بهره می‌برد. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس اتوماتیک تحویل می‌دهد. تا از آنجا به سوی محور جلو ارسال شود.
با وجود یکسان بودن پیشرانه و گیربکس، چابکی پارس اتوماتیک پایین از پژو ۲۰۷ خواهد بود. زیرا وزن و ابعاد آن بزرگتر است. این خودرو ظرف ۱۵ ثانیه فرایند شتاب‌گیری صفر تا صد را به انجام می‌رساند. که چندان مهیج نخواهد بود. اما کابین جادار و صندوق عقب بزرگ این خودرو کارایی بالایی در مسافرت و استفاده‌های خانوادگی خواهد داشت.
پژو پارس اتوماتیک به دلیل فراوانی و ارزانی قطعات یدکی، کابین جادار، آپشن‌های مناسب در نسخه سفارشی، یکی از سدان‌های اتوماتیک مناسب در رده قیمتی 200 الی 300 میلیون تومان به شمار می‌رود. و بهتر است در لیست خرید مشتریان این بازه قیمتی حضور یابد.

ماشین اتومات

سایپا کوییک اتوماتیک مدل 1400

در پایان به یکی از تولیدات ایرانی مجهز به گیربکس اتومات می‌رسیم. سایپا کوییک یکی از ارزانترین خودروهای اتوماتیک صفرکیلومتر است. که در بازار داخل می‌توان خریداری کرد. این هاچبک از موتور هشت سوپاپ به قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن متر در کنار یک گیربکس cvt اتوماتیک بهره می‌برد. که عملکردی نرم و نسبتا دقیق در هماهنگی با پدال گاز و پیشرانه از خود به نمایش می‌گذارد.

بهره‌مندی از فرمان برقی در کنار آپشن‌هایی نظیر کروز کنترل، دیلایت، استارت بدون کلید، سامانه مالتی مدیا با نمایشگر و نویگیشن و…، به علاوه فراوانی و ارزانی قطعات یدکی، از جمله مهمترین نقاط قوت این هاچبک ایرانی به شمار می‌روند. با این حساب اگر یک خودروی نسبتا ارزان‌قیمت اتوماتیک صفرکیلومتر نیاز دارید، کوییک می‌تواند تنها گزینه شما در این رنج قیمت باشد.

جهت مشاوره در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک  و خرید قطعات گیربکس ، از طریق راه های ارتباطی زیر با گروه صنعتی ترنس پاور در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

09129305146

09198003489

ایمیل:matco.part@gmail.com

ارتباط با کارشناسان ما از طریق واتس اپ

اینستاگرام گروه صنعتی ترنس پاور

آدرس شرکت ترنس پاور :

تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، 200متر پایین تر از جانبازان (گلبرگ)، نبش کوچه 132، (میرغفوری)

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر

وارد کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


torque converter انواع گیربکس اتوماتیک بازسازی گیربکس اتوماتیک بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاریخچه گیربکس اتوماتیک تعمیرات گیربکس اتوماتیک تعمیر انواع توربین تعمیر انواع تورک کانورتر تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیر توربین گیربکس تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک تعمیر قطعات گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تعمیرگاه گیربکس تهران تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران تعویض روغن گیربکس تعویض روغن گیربکس اتوماتیک تعویض گیربکس اتوماتیک توربین سازی توربین سازی تهران توربین سازی در تهران توربین گیربکس توربین گیربکس اتوماتیک خودرو اتومات خودرو اتوماتیک خودرو دنده اتوماتیک خودرو گیربکس اتوماتیک دنده اتومات دنده اتوماتیک سرویس گیربکس اتوماتیک فروش قطعات گیربکس اتوماتیک قطعات گیربکس اتوماتیک گروه صنعتی ترنس پاور گیربکس گیربکس cvt گیربکس اتومات گیربکس اتوماتیک گیربکس اتوماتیک تهران گیربکس اتوماتیک چیست

آخرین پروژه ها


تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ساینا
تعمیر گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک 
پارک کردن خودرو دنده اتوماتیک
آیا سرویس گیربکس اتوماتیک ماشین ضرورت دارد؟
تفاوت قیمت گیربکس اتوماتیک با دنده ای

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟