گروه صنعتی ترنس پاور با متخصصین مجرب در زمینه تعمیرات انواع فولی و شفت گیربکس و ارائه انواع قطعات گیربکس اتوماتیک در خدمت هموطنان بزرگوار می باشد.
به قطعه ای که نیروی گشتاور موتور اصلی را به قطعه دیگر مانند ، گیربکس ، پمپ روغن، همزن ها و نظیر چنین مواردی (قطعه های دیگر) بواسطه تسمه منتقل می کند را فولی موتور یا فولی گیربکس می گویند.
در کشور عزیزمان به دلیل تلفظ گفتاری (پولی گیربکس) را به نام فولی گیربکس یا فولی موتور می شناسند. و با همین نام نیز جست جو می شود.
از دیگر کاربردهای فولی می توان به تغییر دور اشاره کرد. که می توان با تعویض وضعیت تسمه انتقال نیرو و دور ورودی به موارد ذکر شده را تغییر کرد. و سرعت موتور اصلی را به کمک فولی کم و زیاد کرد.
شفت گیربکس بعنوان انتقال دهنده نیروی گیربکس از صفحه کلاچ به داخل گیربکس مورد استفاده قرار میگیرد .
به عضوی مکانیکی که به جهت انتقال نیروی گشتاور و چرخش تایر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در قسمت درایو به دلیل وجود فاصله یا نیاز به حرکت نسبی بین آن ها که به صورت مستقیم امکان آن وجود ندارد. از شفت خودرو یا شفت کاردان استفاده می شود.
این عضو مکانیکی متحرک بوده و در متحمل تنش های برشی و پیچشی می باشند. که این تنش ها برابر با اختلاف بین گشتاور ورودی و بار می باشد. به همین ترتیب لازم است این محصولات را با وزن کم ولی با استحکام بسیار بالا تولید کنند.
چرا که وزن بالای این محصولات به خودی خود موجب کاهش عملکرد مثبت این محصولات شده ضمن آنکه استقامت بالای آن باید متحمل تنش های وارد بر آن شود.
شفت در خودرو نیز برای آن که بتواند به خوبی بین اجزا تراز ایجاد کنند از اتصال چند قطعه به یکدیگر ساخته می شود. و محصولی یکسره نیست. این اتصالات شامل اتصالات خرنده، اتصالات فک، مفصل منشور و در برخی موارد مفصل خمیده می شود.
شفت ها در گیربکس به سه بخش تقسیم می شوند ۱- شفت ورودی (شفت کلاچ) ۲- شفت دو یا شفت اصلی ۳- شفت دنده
تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، 200متر پایین تر از جانبازان (گلبرگ)، نبش کوچه 132، (میرغفوری)
09129305146
09198003489
02177810963
از شنبه تا چهارشنبه
صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عصرها 15 تا 19
پنجشنبه ها از ساعت 8 تا 13
گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power
مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین
تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک