بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک-09129305146

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک-09129305146

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک-09129305146

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاهی مناسب برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود می‌گردید ما به شما یکی از بهترین تعمیرگاه‌ “تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ترنس پاور” را پیشنهاد می کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این تعمیرگاه گیربکس آشنا کنیم.

از ویژگی‌های این تعمیرگاه گیربکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پرسنل ماهر و متخصص در زمینه گیربکس اتوماتیک
  • استفاده از ابزارآلات به روز و تخصصی
  • قطعات یدکی کاملا اورجینال و سالم
  • تست و عیب‌یابی رایگان
  • ارائه خدمات و قطعات با قیمت منطقی و منصفانه
  • تحویل 48 ساعت خودرو
  • ضمانت شش ماهه کلیه قطعات تعویض شده و خدمات انجام شده برای خودرو

تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز، بی‌ام‌و، هیوندا، کیا، تویوتا، مزدا، لکسوس،‌ نیسان، لکسوس، پژو و…

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک به دستگاه تمام اتوماتیک که کاملا تمام روغن گیربکس کهنه را از گیربگس خارج میکند. و روغن سالم و تازه را به گیربکس تزریق می‌کند.

تمامی روغن‌های معتبر و با کیفیت خارجی و ایرانی برای انواع خودروها موجود است.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. در زیر به سوالات متداول در مورد گیربکس اتومات می پردازیم.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

آیا خودمان می‌توانیم گیربکس اتومات را تعمیر کنیم؟

این نکته را در نظر داشته باشید که عملکرد گیربکس در عملکرد کل خودرو بسیار تاثیر‌گذار است. پس توصیه ما این است که حتما این کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. چرا که تعمیرکار ماهر است که با استفاده از تجارب بالایی که دارد. ایراد گیربکس اتومات شما را به درستی تشخیص داده و به درستی تعمیر کند. علاوه براین تعمیرات گیربکس نیاز به ابزار‌آلات تخصصی و کامل دارد تا بتوان قطعات رو به درستی تعمیر کرد.

تعویض روغن گیربکس به صورت دستی بهتر است یا با دستگاه‌های تمام اتوماتیک؟

تعویض روغن گیربکس به روش دستی که معمولا رایج‌تر است دارای ایراداتی است. که از جمله می‌توان به این اشاره کرد که در تعویض دستی گاها در برخی خودروها امکان خارج کردن تمام روغن کهنه وجود ندارد.

و همیشه مقداری از روغن سوخته داخل گیربکس می‌ماند. ولی دستگاه‌های تمام اتوماتیک تمام روغن کهنه و سوخته را از گیربکس خارج کرده، و روغن سالم را جایگزین آن می‌کنند.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ترنس پاور نیز دارای دستگاه تمام اتوماتیک تعویض روغن گیربکس اتوماتیک می‌باشد.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

آیا روغن گیربکس دستی با روغن گیربکس اتوماتیک فرق دارد؟

بله روغن این دو نوع گیربکس با هم فرق بسیار دارد. شاید ساده‌ترین پاسخ به این سوال این باشد. که روغن دنده (واسکازین) مخصوص خودروهایی با گیربکس دستی و روغن گیربکس مخصوص خودروهایی با گیربکس اتوماتیک است. پس دقت کنید که روغن مصرفی این گیربکس‌ها با هم تفاوت بسیاری دارند. حتما روغن مناسب گیربکس خودروی خود را استفاده کنید.

چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برای تعویض، بستگی به مدل هر خودرو دارد. و ممکن است بین 6 لیتر روغن تا 9 لیتر روغن جدید برای تعویض بسته به مدل خودرو نیاز باشد.

البته به این نکته توجه کنید که گاهی در برخی خودروها اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود. چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد. و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند.

پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود.

روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است. و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر است؟

هزینه تعمیرات گیربکس بسته به اینکه علت بروز مشکل در گیربکس خودرویتان چه باشد متفاوت است. و برآورد هزینه بعد از پیدا کردن علت ایراد و میزان خرابی گیربکس و قطعه معیوب صورت میگیرد. برای اطلاع از جزئیات دقیق حتما با تست و عیب‌یابی رایگان به صورت حضوری به تعمیرگاه ترنس پاور مراجعه کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده،گاز هرز خوردن  و … ماشین توجه داشته باشید. و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید. چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علائم مشکل در گیربکس اتوماتیکخود به خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام کنید. و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت گروه صنعتی ترنس پاور با آنها آشنا شوید.
گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین،تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک،تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک،تعمیرات تخصصی انواع توربین سبک و سنگین ،  تعمیر انواع فلایویل ، تست و شستشوی انواع شیربرقی ، تعمیر انواع دابل کلاچ ،  تعمیر و بازسازی ‌ گیربکس های چینی ، تعمیر انواع شفت و فولی گیربکس های اتوماتیک، بازسازی پوسته گیربکس،تعمیر فولی های CVT ، گیربکس اتوماتیک ، تعمیر و بازسازی قطعات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر دسته دنده‌های مختلف سندبلاست ، تولید رینگ و پکینگ‌های چدنی و پلیمری ، بازسازی شفت گیربکس های چینی ، بازسازی پوسته گیربکس.

عرضه قطعات گیربکس اتوماتیک اعم از؛
روغن گیربکسATF ، اویل پمپ گیربکس ، زنجیر گیربکس ، ساعت گیربکس ، کیت صفحات گیربکس ، شیربرقی ، فیلتر گیربکس ، واشر وسط گیربکس ، سنسور سرعت و فشار ، دسته سیم ساعت گیربکس ، انواع بوش و کیت بوش ، اورینگ ، سلکتور.

جهت مشاوره در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود و خرید قطعات گیربکس ار طریق راه های ارتباطی زیر گروه صنعتی ترنس پاور در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

09129305146

09198003489

ایمیل:matco.part@gmail.com

ارتباط با کارشناسان ما از طریق واتس اپ

اینستاگرام گروه صنعتی ترنس پاور

آدرس شرکت ما:

تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، 200متر پایین تر از جانبازان (گلبرگ)، نبش کوچه 132، (میرغفوری)

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


torque converter انواع گیربکس اتوماتیک بازسازی گیربکس اتوماتیک بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاریخچه گیربکس اتوماتیک تعمیرات گیربکس اتوماتیک تعمیر انواع توربین تعمیر انواع تورک کانورتر تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیر توربین گیربکس تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک تعمیر قطعات گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران تعمیرگاه گیربکس تهران تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران تعویض روغن گیربکس تعویض روغن گیربکس اتوماتیک تعویض گیربکس اتوماتیک توربین سازی توربین سازی تهران توربین سازی در تهران توربین گیربکس توربین گیربکس اتوماتیک خودرو اتومات خودرو اتوماتیک خودرو دنده اتوماتیک خودرو گیربکس اتوماتیک دنده اتومات دنده اتوماتیک سرویس گیربکس اتوماتیک فروش قطعات گیربکس اتوماتیک قطعات گیربکس اتوماتیک گروه صنعتی ترنس پاور گیربکس گیربکس cvt گیربکس اتومات گیربکس اتوماتیک گیربکس اتوماتیک تهران گیربکس اتوماتیک چیست

آخرین پروژه ها


تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ساینا
تعمیر گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک 
پارک کردن خودرو دنده اتوماتیک
آیا سرویس گیربکس اتوماتیک ماشین ضرورت دارد؟
تفاوت قیمت گیربکس اتوماتیک با دنده ای

درباره ما


 گروه صنعتی ترنس پاور در تهران Trans Power

مرکز تخصصی تعمیرات انواع توربین

تعمیرات انواع توربین(تورک کانورتر) گیربکس اتوماتیک


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترنس پاور می باشد. 

طراحی سایت توسط ملی وب

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟